Особливості навчання в інтернатурі з неврології в сучасних умовах
DOI:
https://doi.org/10.37987/1997-9894.2015.1(186).222358Ключові слова:
інтернатура, післядипломна освіта лікарів, кафедра неврології і рефлексотерапіїАнотація
В статті викладено основні вимоги до післядипломної підготовки лікарів-інтернів згідно з сучасними світовими стандартами, враховуючи активний процес інтеграції медичної освіти України в загальноєвропейський освітній простір. Висвітлено поетапну оптимізацію науково-методичного процесу із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій: дистанційне навчання із залученням провідних вітчизняних та європейських фахівців, електронні підручники, навчальні диски, презентації, інтерактивні енциклопедії та довідники. Зазначено доцільність підготовки викладачів, підвищення методологічної кваліфікації, надання методичної допомоги керівникам заочних баз, розробки нових методик викладання в інтернатурі. Викладені в статті матеріали ґрунтуються на багаторічному досвіді колективу кафедри неврології і рефлексотерапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика, яка на сучасному етапі застосовує та впроваджує в освітній процес новітні системи освіти майбутніх вузькопрофільних спеціалістів, спираючись на власне міжнародне співробітництво.
Посилання
Веденко Б.Г. Реформування охорони здоров’я – давно очікуваний крок, не бажано спіткнутись / Б.Г. Веденко, В.А. Мельник, В.Г. Даценко // Новости медицины и фармации. – 2011. – №3. – С. 27.
Денисюк В.І. Перспективи і заходи щодо покращення впровадження результатів доказової внутрішньої медицини у навчальний процес медичних вузів України // Новини медицини і фармації. – 2013. – №3 (444).– С. 37–39.
Болонський процес в Європі / А.В. Підаєв, В.Г. Передерій. – К., 2004. – 190 с.