Теоретичне дослідження видів покупок та стимулювання збуту в аптеці
DOI:
https://doi.org/10.37987/1997-9894.2023.3(269).281699Ключові слова:
cтимулювання збуту, акції, реклама, інструменти етичного маркетингу, торговий зал аптеки, фармацевт, асистент фармацевта, покупець в аптеціАнотація
Вітчизняні науковці зробили значний внесок у дослідження маркетингу аптечного збуту, засобів стимулювання збуту та відповідних засад організації фармацевтичного обслуговування населення.
Але сучасний фармацевтичний ринок розвивається, а це потребує дослідження та узагальнення методів етичного стимулювання покупок споживачів аптек.
Стимулювання збуту принципово відрізняється від реклами. Реклама лише описує переваги товару і тим самим психологічно підвищує впевненість покупця у вигідності покупки, а стимулювання завжди пропонує покупцеві щось відчутне натомість, якщо він вирішить купити.
Посилання
Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптеки / З. Н. Мнушко, И. В. Пестун, Н. В. Сотникова, А. С. Бабичева // Провизор. – 2010. – № 23. – С. 14–20.
Гала Л. О. Розробка структури стандартів належної аптечної практики / Л. О. Гала // Запорож. мед. журн. – 2014. – № 1. – С. 87–90.
Дмитренко Л. А. Менеджмент і маркетинг у фармації : навч. посіб. / Л. А. Дмитренко, Н. П. Завадська, Н. М. Косяченко. – 2-е вид. випр. – К. : ВСВ «Медицина», 2015. – 144 с.
Сучасні аспекти фармацевтичної практики в Україні: колективна монографія; за наук. ред. Б. П. Громовика / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, І. Я. Городецька та ін. – Львів : Ліга-Прес, 2014. – 386 с.
Менеджмент и маркетинг в фармации и парфюмерно-косметической отрасли. Модуль 1. Менеджмент в фармации и парфюмерно-косметической отрасли: учебно-методическое пособие для самостоятельной работы студентов фармацевтического факультета / Н. А. Ткаченко, В. А. Демченко, Н. М. Червоненко, Т. П. Заричная. – Запорожье : ЗГМУ, 2015. – 106 с.